Hjælp

Min konto

  1. Jeg har glemt mit brugernavn og password, hvad gør jeg?

    Indtastning af forkert adgangskode, kan ofte resultere i en ’ude af stand til at validere password’ kode. Da adgangskoder er med små bogstaver, så tjek for at sikre at Caps Lock er slået fra. Hvis dine problemer fortsætter, skal du vælge ’glemt password' knappen og en ny adgangskode vil blive udstedt til den e-mail-adresse som anført på din ekstrabladetcasino.dk konto.

  2. Hvem kan jeg kontakte, hvis jeg har spørgsmål om min konto?

    Kontakt venligst ekstrabladetcasino.dk Kundeservice support@ekstrabladetspil.dk

  3. Hvad gør jeg, hvis jeg ikke længere ønsker at bruge min konto?

    Til lukning af din konto kan du kontakte ekstrabladetcasino.dk kundesupport på support@ekstrabladetspil.dk

  4. Hvordan ændrer jeg min adgangskode?

    Du kan ændre dig adgangskode ved hjælp af glemt adgangskode link i toppen af alle de ekstrabladetcasino.dk sider.

  5. Hvordan ændrer jeg min registrerede e-mail?

    Du kan ikke personligt ændre din e-mail, men hvis du kan vise god grund til at ændre e-mail, skal du kontakte ekstrabladetcasino.dk kundesupport for eventuelle ændringer i dine kontooplysninger. venligst kontakt support@ekstrabladetspil.dk

  6. Er der nogen måde jeg kan tjekke min kontoaktivitet?

    Du kan tjekke din kontoaktivitet ved at gå ind på "Min konto", når du har logget ind, & nbsp; eller du kan kontakte ekstrabladetcasino.dk kundesupport for oplysninger.

  7. Er det muligt at ændre mit brugernavn?

    Du kan ikke ændre dit spillernavn, når du har sendt til din din ekstrabladetcasino.dk Konto. Dette er af hensyn til sikkerheden.

  8. Hvem kan jeg kontakte, hvis jeg tror, jeg har et problem med min gambling?

    Deltagelse i online gaming er spændende, sjovt og potentielt indbringende for dem, der har valgt at spille. Men ekstrabladetcasino.dk er opmærksom på muligheden for gamingmisbrug og følgerne det kan få på en person. På grund af dette, ekstrabladetcasino.dk tager alle forholdsregler for at sikre, at vores produkter og tjenesteydelser anvendes af dem, der har juridisk ret til at gøre det. Der er under ingen omstændigheder nogen spillere, som får lov til at spille for rigtige penge, medmindre de opfylder alderskravet om 18 eller den standard lovlige aldersminimum for at deltage i online gaming i det land, de har deres bopæl.

  9. Hvad sker der efter min periode er endt?

    Når den frist, du har valgt til selv-udelukkelse er slut, kan du kontakte ekstrabladetcasino.dk kundeservice for at åbne din konto.

  10. Hvordan kan jeg selv-udelukke mig?

    Du kan selv-udelukke ved at gå ind i din ekstrabladetcasino.dk konto, der vil du se fanen sev-udelukkelse. Når du trykker på ’Blokér min konto’ knappen, vil du automatisk logge ud af ekstrabladetcasino.dk siden. Login vil da kun være muligt efter udløbet af adgangen forældelsesfristen du valgte. & Nbsp; & nbsp;

  11. Kan jeg fortryde det?

    Du kan ikke åbne din konto før perioden for selv-udelukkelse er slut.

  12. Jeg er ikke at få et svar på mine spørgsmål, når jeg e-mailer supportteamet?

    Vi tilstræber at besvare alle kundeservice e-mails inden for 24 timer. Nogle svar kræver flere detaljer og efterforskning af et problem, og responstiden kan derfor variere baseret på karakteren af din forespørgsel. Du vil modtage en e-mail-bekræftelse fra ekstrabladetcasino.dk, når vi har modtaget din forespørgsel, så du ved, vi arbejder på et svar. Hvis du opdager, at du ikke modtager en e-mail-bekræftelse efter din indsendte forespørgsel, vil vi foreslå, at du har et kig på i din spam-mail. ekstrabladetcasino.dk ikke engagere sig i den handling at sende uopfordrede e-mails, men nogle aggressive mail-filtre kan fejlagtigt identificere vores e-mails som spam og behandle dem som sådan.